Ik liep al een paar dagen te bedenken wat ik zou doen ter ere van de 700e blogpost. Inmiddels zijn we zelfs al een paar posts verder.
Omdat ik de afgelopen weken vreselijk druk bezig ben geweest (onder andere met verven, ons 20-jarig huwelijk vieren, Billykasten bouwen en heen en weer rijden tussen hier en Groningen) moest ik gisteren een day off hebben. En ging ik iets doen wat ik al een tijdje van plan was: een Ex Libris maken voor mijn boeken.

Nu bleek dat zo'n leuk karweitje te zijn dat het niet bij één bleef en dat ik mij daar de ganse dag mee vermaakt heb en voor de hele goegemeente Ex Librissen ontworpen heb.

En ineens wist ik het: ik ga ze weggeven. Yay! Kan ik nog meer ontwerpen! Daarom, tadaa: hier voor jullie drie variaties van een Ex Libris. Deze kun je zelf printen en daarna aanvullen met je naam. Omdat ik van koken hou zijn ze speciaal voor in je kookboeken, hoewel je ze natuurlijk ook in je andere boeken kunt plakken. Ik had ze in een PDF bestand gezet maar het bijvoegen van een PDF aan een blogpost blijk ik nog niet te beheersen; en dus is het nu wat knullig geplaatst met drie bijna dezelfde afbeeldingen maar ik denk dat jullie het evengoed wel waarderen.







Maar voor drie (!) gelukkige winnaars zal ik een Ex Libris maken met plaatje, stijl en naam naar keuze, en die als PDF mailen, kant en klaar om afgedrukt te worden. Dit kan in kleur of zwart-wit, met banners, lijstjes, randen, plaatjes in jugendstil, modern, romantisch, victoriaans - de mogelijkheden zijn eindeloos. Geloof me, ik verheug me er nu al op!

Laat een berichtje achter voor zaterdagavond 23.59u - dan doe je mee voor je eigen gepersonaliseerde Ex Libris!


1 reacties:

oma zei

ik doe mee,
voor in de boeken die ik hou,

mamma