Het heeft even tijd gekost (want ik moest natuurlijk alle aangeraden boeken en websites checken) maar we hebben een winnaar!

Consuminderenmetplezier heeft met haar tip www.supersnelgezond.nl het kookboek 'Puur Plantaardig' gewonnen.
Ik bedank iedereen voor de aangeraden sites en boeken. Verschillende daarvan stonden al in mijn leeslijst rechts, of mijn blogroll, maar er zaten toch naast de winnende tip ook wel wat sites bij die ik nog niet kende. Extra leuk is dat consuminderenmetplezier (<-klik!) zelf ook een heel leuk blog heeft, dat ik vanaf nu aan mijn blogroll toevoeg.

Gefeliciteerd, mail je gegevens naar 'brainiacs at home punt nl' (zelf even omzetten naar e-mailadres) en het boek komt naar je toe!

5 reacties:

drOOmedaris zei

Gefeliciteerd Consuminderenmetplezier! Binnen 15 min een maaltijd op tafel, die site is ook wel wat voor mij!

Anoniem zei

Ook van mij gefeliciteerd en bedankt voor de site-tip! Inge

consuminderenmetplezier zei

Helemaal verbijsterd ben ik! Ik, die nooit iets wint, heeft het plantaardige boek gewonnen! Wat ontzettend leuk! En wat ontzettend lief! En zeker goed besteed, want het boek ligt op dit moment voor de derde keer voor me klaar bij de bibliotheek... Ik MOET het af en toe teruggeven, vandaar. Dat hoeft dus nu niet meer! Heeeeeel erg bedankt!!! Ik mail je mijn gegevens door.

oma zei

Gefeliciteerd consuminderenmetplezier!!

mamma van Meibloempje.

consuminderenmetplezier zei

Lief Meibloempje,

Tot mijn grote verrassing lag het boek Puur Plantaardig vandaag al in mijn brievenbus. Keurig ingepakt en onbeschadigd heb ik het ontvangen. Het boek is aLs nieuw en ik ben er heel erg blij mee!

Helaas, helaas heb je niet je naam- en adresgegevens meegestuurd... Helaas, want ik had je heel graag een bedankje willen toesturen. Mocht je alsnog je gegevens aan mij bekend willen maken, je hebt mijn e-mailadres. Natuurlijk beloof ik je dat ik je identiteit niet aan derden bekend zal maken.

Ik wil je in ieder geval op deze manier heel hartelijk bedanken voor het prachtige boek. Een superleuk en lief initiatief van je!
Dankjewel!